Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Δεν θα πιστέψετε τι πλαστική έκανε η Ξένια Καλογεροπούλου




Μπορεί στις μέρες μας οι πλαστικές επεμβάσεις να είναι πιο συνηθισμένες αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν γίνονταν και παλαιότερα. Κάποιες μεγάλες σταρ του Ελληνικού κινηματογράφου είχαν κάνει κάποιες πλαστικές και αυτή τη φορά την αποκάλυψη έκανε η Ξένια Καλογεροπούλου.
Η μεγάλη σταρ του Ελληνικού κινηματογράφου παραδέχτηκε στο περιοδικό «Εγώ» πως στο ξεκίνημά της έκανε μια πλαστική στη μύτη της.
Συγκεκριμένα η ηθοποιός είπε: «Όταν τελείωσα τη σχολή, μου είπαν ότι η μύτη μου δεν ήταν φωτογενής. Την έκοψα λιγάκι. Στα πενήντα μου έκανα ένα λίφτινγκ. Μου το έκανε "μάλιστα δώρο ο Κωστής. Ήμασταν σπίτι και κοιταζόμασταν και ξαφνικά μου λέει «Να σου κάνω δώρο ένα λίφτινγκ;» .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου